۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نحوه تعمیر تخلیه ماشین ظرفشویی

سیستم تخلیه در همه‌ی انواع ماشین ظرفشویی از یک قسمت مهم و کاملا موثر در کیفیت شستشو می‌باشد. هرگونه ایرادی در سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی مساوی است با وجود کثیفی و لکه روی ظروف. اغلب مواقع با مشاهده ظروف کثیف باید یکی از علل را سیستم تخلیه در نظر بگیریم. در اینجا ما نحوه تعمیر سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی را توضیح می‌دهیم.

گام به گام: نحوه تعمیر ایراد در عملکرد سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی

گام اولقبل از شروع به کار ماشین ظرفشویی خود را خاموش کنید.

همواره قبل از شروع به کار روی ماشین ظرفشویی خود از خاموش بودن آن مطمئن شوید.

گام دومفیلترها را از محل خود خارج و تمیز کنید.

انسداد فیلترها شایع‌ترین علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی است. اما بررسی و تعمیر فیلترها بسیار ساده است. فیلترها در زیر ماشین ظرفشویی قرار دارند، سه قسمتی هستند و به آسانی بیرون کشیده می‌شوند. فیلترها را از محل خود خارج نموده و پس از شستن آن در جای خود بگذارید. اگر به طور مرتب از ماشین ظرفشویی خود استفاده می‌کنید، بهتر است هر هفته فیلترهای ماشین را تمیز کنید. برای شستشوی فیلتر کافیست آن را زیر شیر آب بگیرید.

گام سومشیلنگ فاضلاب را از جهت انسداد لوله بررسی کنید.

اگر با شستشوی فیلترها مشکل رفع نشد، شیلنگ فاضلاب پشت ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. ممکن است شیلنگ تا خورد یا خمیده شده باشد. بنابراین، مسیر تخلیه آب بسته بوده و آب تخلیه نمی‌شود.

اگر ماشین ظرفشویی شما در چهارچوب خاصی جاسازی نشده باشد، شما به همراهی یک فرد دیگر به آسانی می‌توانید آن را از دیوار فاصله دهید و از باز بودن شیلنگ فاضلاب برای تخلیه درست ماشین مطمئن شوید. اما اگر ماشین ظرفشویی شما از مدل یکپارچه باشد، انجام این کار به سادگی میسر نیست و بهتر است با یک کارشناس تماس بگیرید.

گام چهارمچاه فاضلاب را از لحاظ گرفتگی بررسی کنید.

اگر لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی شما به چاه فاضلاب متصل است، دقت کنید چاه فاضلاب باز باشد.

اگر سرعت تخلیه آب از راه‌آب شما کمتر از حد معمول است یا اصلا تخلیه آبی صورت نمی‌گیرد، ممکن است چاه فاضلاب گرفته باشد. شاید همین امر عامل عدم عملکرد درست سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی شما باشد.

برای باز شدن چاه اندکی جوش شیرین و سرکه درون چاه بریزید و یک دقیقه صبر کنید. سپس، مقداری آب جوش در راه‌آب بریزید تا مسیر باز شود. استفاده از پمپ لوله باز کن نیز یک روش دیگر برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب است.

گام پنجمتماس با کارشناس

اگر با وجود بررسی موارد فوق کماکان با مشکل عدم عملکرد صحیح ماشین مواجه بودید، با یک کارشناس تماس بگیرید.

قابلیت اطمینان کدام برند ماشین ظرفشویی بالاتر است؟

عدم عملکرد صحیح سیستم تخلیه یکی از مشکلات رایج در ماشین‌های ظرفشویی است. در حقیقت، بیش از یک هفتم از کل خرابی‌های گزارش شده از ماشین ظرفشویی ناشی از همین موضوع است.

به همین دلیل، هر ساله از هزاران نفر در مورد نام و کیفیت ماشین ظرفشویی مورد استفاده آنان تحقیق نمودیم تا بهترین و بدترین برندها را از لحاظ قابلیت اطمینان محصولات بشناسیم.

اختلاف میان قابلیت اطمینان مدل‌های با بالاترین و پایین‌ترین قابلیت اطمینان حیرت‌انگیز است: ۸۶ درصد از ماشین‌های ظرفشویی ساخت بهترین برند تا ۱۰ سال بدون هیچگونه خرابی کار می‌کنند، اما این رقم در مورد محصولات بدترین برند فقط ۷۱ درصد است.

برای آگاهی از نام برندهای با احتمال خرابی بیشتر، به راهنمای ما با عنوان برندهای ماشین ظرفشویی با بالاترین قابلیت اطمینان مراجعه فرمایید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن نیاز به راهنمایی و کمک دارید؟ آیا می‌خواهید ماشین ظرفشویی شما توسط نمایندگی و تعمیرکار معتبر تعمیر شود. با ما تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی، در صورت درخواست شما یک از تعمیرکاران به محل شما اعزام کنند. ما با مناسب‌ترین قیمت، شش ماه ضمانت خدمات و بهترین لوازم یدکی ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنیم. در ضمن ما تمامی برندهای معتبر را سرویس و تعمیر می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *