۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را تمیز نمی‌کند؟ پنج نشانه که مشکل سختی آب است

ماشین ظرفشویی راحتی و آسایش زیادی را به زندگی شلوغ و گیج‌کننده ما آورده است. اگر ماشین ظرفشویی شما ظرف‌ها را آن طور که باید تمیز نمی‌شوید، فوری به تعمیرکاری ماشین ظرفشویی زنگ نزنید. شاید ماشین ظرفشویی شما به خوبی کار می‌کند و سختی آب باعث آن می‌شود که ظروف به طور کامل شسته شوند. به نشانه‌هایی که در زیر توضیح می‌دهیم دقت کنید تا علت را بیابید.

به لکه‌های ابرمانند دقت کنید

لکه‌های ابرمانند در ظروف بارز و قابل توجه‌ترین نشانه‌ی سختی آب هستند. رسوب‌های ابرمانند و سفید باقیمانده روی ظروف شیشه و نقره‌ای در‌واقع از نمک‌هایی هستند که وقتی آب بخار می‌شود بر روی ظروف باقی می‌مانند.

ظروف تمیز نباید چنین بویی داشته باشند که…

راه دیگر تشخیص اینکه آب مورد استفاده ماشین ظرفشویی سخت می‌باشد وجود بو بعد از تمام شدن برنامه‌ی شستشو می‌باشد. آب سخت می‌تواند یک بوی شدید فلزی برجا بگذارد که استفاده از ظروف را ناخوش‌آیند می‌کند.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده

ظروف لکه و بودار شاید شما را به این فکر بیاندازد که مقدار مواد شوینده را بیشتر از معمول کنید، اما گول نخورید! استفاده‌ی مواد شونیده‌ی بیشتر می‌تواند باعث تشکیل کف صابون بیشتر شده که همین امر شستشوی صحیح ظروف را سخت‌تر می‌کند. علاوه‌بر این مجبور می‌شوید که مواد شونیده بیشتری خریداری کنید، که هزینه‌ی زیادی در بر خواهد داشت.

لکه کف صابون

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، مواد معدنی در آب سخت در ترکیب با محصولات شوینده محلولی ایجاد می‌کنند و این می‌تواند لکه‌های سفیدی روی لواازم برجا بگذارد. لکه‌های کف رو بیشتر نقاط ظروف‌تان انباشه می‌شوند و در نتیجه از شستشوی کامل ظروف جلوگیری می‌شود، ردهایی برجا می‌گذارد.

کم شدن عمر مفید لوازم

این یکی از بزرگترین دلایل سخت بودن آب است. معمولا، ماشین ظرفشویی‌ها عمری در حدود ۹ تا ۱۱ سال دارند. با آب سخت که ماشین ظرفشویی شما را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد، عمر مفید به کاهش می‌یابد. تشکیل رسوب مواد معدنی می‌تواند کارکرد بهینه آن را کاهش دهد و در مواقعی نیازمند تعمیر ماشین ظرفشویی نیز می‌شود. در نتیجه مجبور به صرف هزینه‌های بیشتر و حتی خرید ماشین ظرفشویی جدید می‌شوید.

در نتیجه هر وقت دیدید که ماشین ظرفشویی ظروف را خوب نمی‌شوید بدانید که به احتمال زیاد مشکل از آب می‌باشد. اگر زود متوجه این نشانه‌ها شوید می‌توانید با حل مشکل، از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرده و عمر ماشین ظرفشویی را افزایش دهید. ما دو راه‌حل را پیشنهاد می‌کنیم: استفاده از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی که سختی آب را کاهش می‌دهد. و راه‌حل دوم استفاده از فیلتر مخصوص کاهش سختی آب است که روی شیر ورودی آب بسته می‌شود.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن نیاز به راهنمایی و کمک دارید؟ آیا می‌خواهید ماشین ظرفشویی شما توسط نمایندگی و تعمیرکار معتبر تعمیر شود. با ما تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی، در صورت درخواست شما یک از تعمیرکاران به محل شما اعزام کنند. ما با مناسب‌ترین قیمت، شش ماه ضمانت خدمات و بهترین لوازم یدکی ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنیم. در ضمن ما تمامی برندهای معتبر را سرویس و تعمیر می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *