۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

چگونه جاپودری کثیف ماشین لباسشویی را تمیزکنیم؟

جاپودری کثیف و جرم‌گرفته است؟ مطالب زیر را بخوانید تا مشکلات معمولی که برای جاپودری ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود را حل کنید. معمولاً داخل جاپودری بقایای جرم، موادشوینده و در حالت شدید آن ماده سیاه‌رنگ ژل‌مانندی ایجاد می‌شود. همانطور که این جرم‌ها ظاهر بدی دارند، اگر حجم آنها زیاد شود از واردشدن موادشوینده به داخل مخزن در حین شستشو جلوگیری می‌کنند و ممکن است آب از بخش جلویی ماشین لباسشویی نیز به جلو پرتاب شود. معمولاً سازندگان توصیه می‌کنند که به‌طور مرتب مخزن پودر را تمیزکنید. اما چنانچه شما متوجه این موضوع نشده باشید، ممکن است جرم زیادی داخل این مخزن جاخوش کرده‌باشد. در نتیجه بیرون کشیدن این بخش سخت‌تر از همیشه می‌شود. بنابراین باید هرچه سریعتر به تمیزکردن این قسمت بپردازید. روش کار در زیر شرح داده شده‌است.

۱) ماشین لباسشویی را خاموش کنید

پیش از هرگونه اقدامی روی ماشین لباسشویی، آن را خاموش کرده و از برق بیرون بکشید.

 

۲) جاپودری را کاملاً تمیزکنید

بیشتر مشکلاتی که برای این بخش اتفاق می‌افتند با شستشو و تمیزکردن کامل آن از بین می‌رود. اگر خیلی اتفاقی این بخش دچار آسیب شد، می‌توانید برای دریافت جایگزین آن به سازنده مراجعه نمایید. برای اطلاع بیشتر از قطعات یدکی ماشین لباسشویی به بخش مربوطه مراجعه نمایید. برای نظافت جاپودری، اول آن را بیرون بکشید.

روش بیرون کشیدن جاپودری

بدین صورت است که در اکثر مدل ها روی قسمت نرم کننده یک شاسی طراحی شده آن را با انگشت فشار دهید و جاپودری را کامل بیرون بکشید.

طریقه بیرون کشیدن و خارج کردن جاپودری لباسشویی

با آب ولرم به شستشوی کامل آن بپردازید و اگر لازم شد از شوینده‌های مایع استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب بقایای موادشوینده روی پوست دستتان از دستکش استفاده کنید. تمیزکردن جاپودری اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا با نظافت آن، این بخش به‌درستی در جای خود قرارمی‌گیرد و آبی که با فشار وارد آن می‌شود قادر خواهد بود موادشوینده را برروی لباس‌ها بریزد و مراحل شستشو به‌درستی انجام شود. به سوراخ‌هایی که بالای جاپودری قراردارند توجه ویژه‌ای بکنید زیرا با کیپ‌شدن این سوراخ‌ها، آبی که به سمت جاپودری پرتاب می‌شود به عقب برمی‌گردد و عملکرد ماشین لباسشویی ضعیف می‌شود. همچنین اگر بتوانید شستشوی کاملی از ماشین لباسشویی را با آب داغ و یا برنامه شستشوی خاصش انجام دهید،‌ بسیار مفید خواهدبود. برای اطلاع از جزئیات آن به دستورالعمل مراجعه نمایید. با انجام ماهیانه این کار، جرم‌ها و باکتری‌ها از ماشین لباسشویی شما حذف می‌شوند.

تنها ایرادی که این کار دارد استفاده از آب داغ است که هزینه شما را کمی زیاد می‌کند. ما در آزمایش‌‌های خود میزان آب لازم و انرژی مصرفی را محاسبه کرده و مقدار هزینه متوسط لازم را به شما ارائه می‌نماییم. نتایج نشان می‌دهند که ماشین‌های لباسشویی که برچسب انرژی A+++ دارند هزینه بیشتری نسبت به A+ تحمیل می‌نمایند. بنابراین اگر به‌‌فکر خرید ماشین لباسشویی جدید هستید از راهنمایی‌های ما در این زمینه بهره بگیرید تا علاوه بر یک خرید مقرون به‌صرفه، مدل با کیفیتی انتخاب نمایید.

خدمات ما

تعمیر ماشین لباسشویی

اگر مشکل جدی برای ماشین لباسشویی ایجادشده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد باید به متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه نمایید. برای یافتن نزدیک‌ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی با ما تماس بگیرید تا متخصصی را برای شما بفرستیم که دارای استانداردهای ویژه ما باشد.

 

۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *