۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

تعمیر نشتی درب ماشین ظرفشویی

ممکن است آب از ماشین ظرفشویی تان نشت کند، اما شاید نیازی به خرید یک ماشین جدید یا استخدام یک حرفه ای برای تعمیرش نداشته باشید.

اگر درب ماشین ظرفشویی شما نشت می کند، نترسید. با انجام دادن چند چیز ساده می توان فهمید که آیا می توانید خودتان آن را تعمیر کنید یا نه.

  1. قبل از شروع کار، ماشین ظرفشویی خود را خاموش کنید

قبل از هرگونه کار بر روی ماشین ظرفشویی خود، همیشه مطمئن شوید که از پریز برق خارج شده است.

  1. بازوهای آب پاش را بررسی کنید

اگر آب از طرف جلوی ماشین ظرفشویی نشت می کند، بررسی کنید که بازوهای آب پاش مسدود نشده اند و قادر به چرخش درست هستند. اگر ظرف های بزرگ جلوی شان را گرفته یا چرخش آنها را متوقف کرده باشند، آب ممکن است به سمت لاستیک درز درب ها اسپری شود و نشت کند. بازوهای آب پاش را در بیاورید و گرفتگی هایی را که می توان با سوزن برطرف کرد بررسی کنید. و بررسی کنید آیا وقتی که ماشین ظرفشویی پر است بازو ها می چرخند یا نه.

اگر نیاز به یک بازوی اسپری نو دارید، می توانید به قیمت ۱۰ تا ۳۰ پوند در اینترنت پیدا کنید.

۳ لاستیک درز بالای در را بررسی کنید

مورد بعدی که باید بررسی کرد درز بالای در است – همان درزی که در اطراف و بالای درب کشیده شده است. بررسی کنید که تمیز باشد و سست نشده باشد و در به درستی بسته می شود. جایگزینی درز بالا آسان است. درز قدیمی راحت بیرون می آید و می توان درز نو را بدون تلاش زیاد جا انداخت.

درز ها را می‌توانید را از نمایندگی‌های سازنده ماشین ظرفشویی خود و یا از فروشگاه‌های قطعات یدکی لوازم خانگی خریداری کنید. هنگام سفارش قطعات، به شماره مدل ماشین ظرفشویی خود نیاز دارید. اگر این شماره را نمی دانید، می توانید آن را در داخل درب پیدا کنید.

اگر درز قسمت پایین درب نشت می کند، باید درب از جایش خارج شود، که یک کار کاملا پیچیده است – برای این کار با یک حرفه ای تماس بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن نیاز به راهنمایی و کمک دارید؟ آیا می‌خواهید ماشین ظرفشویی شما توسط نمایندگی و تعمیرکار معتبر تعمیر شود. با ما تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی، در صورت درخواست شما یک از تعمیرکاران به محل شما اعزام کنند. ما با مناسب‌ترین قیمت، شش ماه ضمانت خدمات و بهترین لوازم یدکی ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنیم. در ضمن ما تمامی برندهای معتبر را سرویس و تعمیر می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *