۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

تعمیر ماشین ظرفشویی که کار نمی‌کند

اگر ظرفشویی شما شروع به کار نمی کند و صفحه کنترل هیچ علامتی نشان نمی‌دهد، با چند بررسی کوچک و سریع می‌توان مشکل را حل کرد.

مرحله به مرحله: چه‌طور ماشین ظرفشویی را که کار نمی‌کند تعمیر کنیم

۱ پریز برق و درب ماشین را چک کنید

اولین کاری که باید بکنید چک کردن دو شاخه و پریز برق است. ظرفشویی را از برق بکشید و یک وسیله برقی دیگر را، مثل چراغ، به آن پریز وصل کنید. اگر این وسیله کار کند، ‌پس مشکل از ماشین ظرفشویی است و نه از پریز برق.

اگر هنوز هیچ چراغی بر روی صفحه نمایش روشن نشده، چک کنید که درب ماشین کامل بسته باشد، و بعد دوباره ماشین را راه بیاندازید.

۲ به صورت دستی دستگاه را ری‌ست کنید

وقتی که منبع برق و بسته بودن در را چک کردید، ‌اگر هنوز ماشین ظرفشویی کار نمی‌کرد برای روش ری‌ست کردن دستی از دفترچه راهنما استفاده کنید. ممکن است ظرفشویی چرخه قبلی را تمام نکرده و احتیاج به ری‌ست شدن داشته باشد. در دفترچه راهنما دستورالعمل چگونگی این کار آمده است.

۳ به کمک گرفتن از یک تعمیرکار فکر کنید

اگر این بررسی‌های سریع را انجام دادید و هنوز نمی‌توانید ظرفشویی‌تان را به کار بیاندازید، پس وقتش است که از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

۴ یا اینکه یک ماشین نو بخرید

اگر واقعاً اواخر عمر ظرفشویی‌تان هست، یا اگر فکر می‌کنید استخدام یک تعمیرکار برای تعمیر وسیله شما خیلی از خریدن یک ماشین جدید پر هزینه است، پس وقت آن است که ظرفشویی‌تان را عوض کنید.

 

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن نیاز به راهنمایی و کمک دارید؟ آیا می‌خواهید ماشین ظرفشویی شما توسط نمایندگی و تعمیرکار معتبر تعمیر شود. با ما تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی، در صورت درخواست شما یک از تعمیرکاران به محل شما اعزام کنند. ما با مناسب‌ترین قیمت، شش ماه ضمانت خدمات و بهترین لوازم یدکی ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنیم. در ضمن ما تمامی برندهای معتبر را سرویس و تعمیر می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *