۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

تعمیر نشتی آب ماشین ظرفشویی

در صورت نشت آب از محل در ماشین ظرفشویی به بیرون نگران نشوید. با بررسی چند نکته ساده می‌توانید از توانایی خود در رفع مشکل پیش آمده آگاهی پیدا کنید. لطفا برای آموختن این روند گام به گام فیلم زیر را مشاهده کنید.

گام اولقبل از شروع به کار ماشین ظرفشویی خود را خاموش کنید.

همواره قبل از شروع به کار روی ماشین ظرفشویی خود از خاموش بودن آن مطمئن شوید. برای اطمینان بیشتر بهتر دوشاخه ماشین ظرفشویی را پریز درآورید.

گام دومبازوهای آب‌پاش را بررسی کنید.

در صورت نشت آب از قسمت جلویی ماشین ظرفشویی، از وجود قابلیت حرکت در بازوهای آب‌پاش و چرخش درست آن‌ها مطمئن شوید. اگر ظرف‌های بزرگ درون ماشین ظرفشویی جلوی حرکت بازوهای آب‌پاش را گرفته باشند، آب به طرف درز در پاشیده می‌شود و به بیرون نشت می‌کند. بازوهای آب‌پاش را از محل خود خارج کرده و آن‌ها را از لحاظ انسدادهایی که با یک سوزن قابل گشودن است، بررسی نمایید. مطمئن شوید که پس از قرار دادن ظروف در مخزن نیز کماکان امکان چرخش بازوها وجود دارد.

گام سومبررسی درزبند درب ماشین ظرفشویی

گام بعدی بررسی درزبند درب ماشین ظرفشویی یعنی درزبندی است که اطراف و بالای در ماشین قرار دارد. درزبند را از لحاظ تمیزی و سلامت بررسی نموده و از درست بسته شدن در ماشین مطمئن شوید. تعویض درزبند فوقانی بسیار ساده است. کافیست درزبند قدیمی را به سمت بیرون بکشید و بدون نیاز به فشار زیاد درزبند جدید را در محل خود قرار دهید.

هنگام خرید قطعات، شما به شماره مدل ماشین ظرفشویی خود نیاز دارید. اگر شماره مدل ماشین ظرفشویی خود را نمی‌دانید، آن را از قسمت داخلی درب ماشین ظرفشویی بخوانید.

در صورت نشت آب از درزبند پایینی در ماشین ظرفشویی، نخست باید در ماشین را از جای خود خارج کنید. البته این کار دشوار است، بنابراین در این حالت بهتر است از یک متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

آیا ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و برای تعمیر آن نیاز به راهنمایی و کمک دارید؟ آیا می‌خواهید ماشین ظرفشویی شما توسط نمایندگی و تعمیرکار معتبر تعمیر شود. با ما تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن راهنمایی، در صورت درخواست شما یک از تعمیرکاران به محل شما اعزام کنند. ما با مناسب‌ترین قیمت، شش ماه ضمانت خدمات و بهترین لوازم یدکی ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنیم. در ضمن ما تمامی برندهای معتبر را سرویس و تعمیر می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی

 

۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *