۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت در تهران

تعمیر ممایکروفر باکنشت
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر باکنشت

نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت در تهران

نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت در تهران ، آیا ماکروفر باکنشت شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش باکنشت تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر باکنشت شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر باکنشت شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر باکنشت دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت

در نمایندگی تعمیر ماکروفر باکنشت در تهران ، مایکروفر باکنشت شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر مایکروفر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح ماکروفر باکنشت ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر باکنشت را پر کنید و ۱۰ % تخفیف نمایندگی بگیرید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

.

    سوالات متداول

    تاریخچه باکنشت ‌Bauknecht

    شرکت باکنشت Bauknecht، سابقاً موسوم به Bauknecht Hausgeräte GmbH، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولیدی آلمان در حوزه‌ی وسایل آشپزخانه بود و از ۱۹۸۹ تاکنون یکی از برندهای ویرپول Whirlpool Corporation بوده است. در گذشته، دفاتر اصلی شرکت در شهر شرندورف، ایالت بادن-وورتمبرگ، قرار داشت و در ۲۰۰۶ به شهر اشتوتکارت منتقل شد. شرکت Whirlpool سه کارخانه‌ی خود را در شهر کالف (یخچال و فریزر)، نویکیرشن (ظرفشویی) و شرندورف (لباسشویی و خشک‌شویی) تعطیل کرده است. از ۲۰۱۲، همه محصولات برند شرکت Bauknecht خارج از آلمان تولید می‌شوند.

    ما متخصص تعمیر مایکروفر باکنشت هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به نمایندگی خدمات تعمیر ماکروفر باکنشت به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر باکنشت

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر مایکروفر باکنشت

    نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت در تهران

    مشکلات رایج مایکروفر باکنشت

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو باکنشت گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو باکنشت جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر باکنشت نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    نمایندگی تعمیر مایکروفر باکنشت در تهران

    مایکروفر باکنشت دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو باکنشت روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر باکنشت در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر باکنشت بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر باکنشت

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر باکنشت، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما در نمایندگی تعمیر ماکروفر باکنشت تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر باکنشت به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی باکنشت Bauknecht

    تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت Bauknecht

    تعمیر اجاق گاز و فر باکنشت Bauknecht

    تعمیر یخچال فریزر باکنشت Bauknecht

    تعمیر ماشین ظرفشویی باکنشت Bauknecht