۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر باکنشت در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت
یخچال فریزر باکنشت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر باکنشت در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال باکنشت در تهران ، آیا یخچال فریزر باکنشت شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش یخچال باکنشت تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما یخچال فریزر باکنشت شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم یخچال فریزر باکنشت شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که یخچال فریزر باکنشت دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر یخچال باکنشت

در نمایندگی باکنشت یخچال فریزر باکنشت شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر یخچال کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح یخچال فریزر باکنشت ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر باکنشت را پر کنید و ۱۰ % تخفیف بگیرید یا از طریق شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی

    سوالات متداول

    تاریخچه باکنشت ‌Bauknecht

    شرکت باکنشت Bauknecht، سابقاً موسوم به Bauknecht Hausgeräte GmbH، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولیدی آلمان در حوزه‌ی وسایل آشپزخانه بود و از ۱۹۸۹ تاکنون یکی از برندهای ویرپول Whirlpool Corporation بوده است. در گذشته، دفاتر اصلی شرکت در شهر شرندورف، ایالت بادن-وورتمبرگ، قرار داشت و در ۲۰۰۶ به شهر اشتوتکارت منتقل شد. شرکت Whirlpool سه کارخانه‌ی خود را در شهر کالف (یخچال و فریزر)، نویکیرشن (ظرفشویی) و شرندورف (لباسشویی و خشک‌شویی) تعطیل کرده است. از ۲۰۱۲، همه محصولات برند شرکت Bauknecht خارج از آلمان تولید می‌شوند.

    ما متخصص تعمیر باکنشت هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات نمایندگی تعمیر یخچال باکنشت در تهران به دست آورید.

    مراحل تعمیر یخچال فریزر باکنشت

    ۴ انجام تعمیرات

    یخچال فریزر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل یخچال فریزر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر یخچال فریزر باکنشت

    نمایندگی تعمیر یخچال باکنشت در تهران

    مشکلات رایج یخچال فریزر باکنشت

    فرض کنید در یخچال فریزر باکنشت را باز می‌کنید و مجبور می‌شوید همه چیز را در سطل زباله بریزید. وقتی برای مدتی طولانی یخچال‌تان درست کار نمی‌کند، دقیقاً مجبور می‌شوید همین کار را بکنید. نکته مثبت اینجاست که خیلی از مشکلات رایج به شکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. در اینجا چند خرابی رایج،‌ به همراه علت احتمالی و راه سریع درست کردنش آمده است.

    دمای یخچال فریزر باکنشت به اندازه کافی سرد نیست: اگر اتصالات ترموستاتِ برفک‌زدا، یخ زده‌اند باید عوض شوند. با این‌حال، ‌اول یخچال‌تان را از برق بکشید و سعی کنید پیچه چگالنده را با برس یا مکنده مخصوص تمیز کنید. اگر فایده‌ای نداشت با ما تماس بگیرید.

    یخ‌ساز یخچال فریزر باکنشت کار نمی‌کند: ممکن است مدول موتور یخ‌ساز گیر کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. یک علت محتمل دیگر می‌تواند گیر کردن آب در ورودی شیر باشد.

    یخچال فریزر باکنشت کار نمی‌کند: ممکن است بر اثر نوسانات شدید جریان برق، رله فرسوده، و یا قطع شدن یک مدار، بورد کنترل الکتریکی آسیب دیده باشد، و احتیاج به تعویض داشته باشد.

    یخچال فریزر باکنشت صداهای بلندی در می‌آورد:‌ اگر بورد کنترل الکتریکی صدمه خورده باشد باید تعویض گردد.

    یخچال فریزر باکنشت آب سرد یا یخ درست نمی‌کند:‌ فیلتر را مرتباً عوض می‌کنید؟ با گذشت زمان فیلتر آب یخچالتان آشغال‌ها و آلودگی‌هایی را که باید فیلتر کند، جمع می‌کند.

    موتور کمپرسور یخچال فریزر باکنشت به صورت یک‌سره کار می‌کند:‌ ترموستات ایراد دارد. گاز مبرد کم است و باید شارژ شود. کمپرسور ایراد دارد.

    یخچال فریزر باکنشت همیشه به یخ‌زدایی نیاز دارد: لاستیک درب ایراد دارد و باید  تمیز و در صورت نیاز عوض شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج یخچال فریزر باکنشت، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما در نمایندگی تعمیر یخچال باکنشت تماس بگیرید.

    برای تعمیر یخچال فریزر باکنشت به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی باکنشت Bauknecht

    تعمیر مایکروفر باکنشت Bauknecht

    تعمیر اجاق گاز و فر باکنشت Bauknecht

    تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت Bauknecht

    تعمیر ماشین ظرفشویی باکنشت Bauknecht