۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز بدون رای)
Loading...

مرکز تعمیر یخچال فریزر کنمور در تهران

تعمیر یخچال فریزر کنمور
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
یخچال فریزر کنمور

تعمیر یخچال فریزر کنمور در تهران

آیا یخچال فریزر کنمور شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش یخچال فریزر کنمور تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما یخچال فریزر کنمور شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم یخچال فریزر کنمور شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که یخچال فریزر کنمور دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

یخچال فریزر کنمور شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح یخچال فریزر کنمور، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر کنمور را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه کنمور

    کنمور از برندهای لوازم خانگی به فروش رفته توسط شرکت سیرز و روباک است. این نام تجاری ابتدا بر روی یک چرخ خیاطی چهار کشویی قطره‌ای دیده شد که از ۱۹۱۳ تا ۱۹۱۹ به فروش می‌رفت. اولین ماشین لباس‌شویی کنمور در سال ۱۹۲۷ عرضه شد. نخستین جاروبرقی‌های کنمور در ۱۹۳۲ عرضه شدند. محصولات خانگی لوکس و سطح بالای کنمور به نام Elite شناخته شده است. کنمور همچنین محصولات خانگی حرفه‌ای با نام کنمور پرو تولید می‌کند. در سال ۱۹۷۶، سیِرز نام کنمور را به محصولات یخچال، فریزر، دستگاه‌های تهویه مطبوع و رطوبت‌سنج خود گسترش داد، که قبلاً تحت نام تجاری کُلداسپات به فروش می‌رسیدند.

    از سال ۲۰۱۷، محصولات کنمور توسط تولیدکنندگانی نظیر ویرپول، اِل‌جی، الکترولوکس، پاناسونیک، کلیواآمریکای‌شمالی و دِوو الکترونیک تولید می‌شوند. این نام تجاری تحت کنترل شرکت هلدینگ سیرز و تحت مالکیت KCD IP، LLC قرار دارد، یک نهاد با هدف خاص که توسط سیرز برای مقاصد امنیتی ایجاد شده است. نام «KCD IP» مخفف مالکیت معنوی صنعت‌گر سرسخت کنمور است. امروزه این برند در سیرز، کِی مارت (Kmart) و آمازون به فروش می‌رسد.

    ما متخصص تعمیرات کنمور هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات کنمور به دست آورید.

    مراحل تعمیر یخچال فریزر کنمور Kenmore

    ۴ انجام تعمیرات

    یخچال فریزر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل یخچال فریزر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر یخچال فریزر کنمور

    مشکلات رایج یخچال فریزر کنمور

    فرض کنید در یخچال فریزر کنمور را باز می‌کنید و مجبور می‌شوید همه چیز را در سطل زباله بریزید. وقتی برای مدتی طولانی یخچال‌تان درست کار نمی‌کند، دقیقاً مجبور می‌شوید همین کار را بکنید. نکته مثبت اینجاست که خیلی از مشکلات رایج به شکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. در اینجا چند خرابی رایج،‌ به همراه علت احتمالی و راه سریع درست کردنش آمده است.

    دمای یخچال فریزر کنمور به اندازه کافی سرد نیست: اگر اتصالات ترموستاتِ برفک‌زدا، یخ زده‌اند باید عوض شوند. با این‌حال، ‌اول یخچال‌تان را از برق بکشید و سعی کنید پیچه چگالنده را با برس یا مکنده مخصوص تمیز کنید. اگر فایده‌ای نداشت با ما تماس بگیرید.

    یخ‌ساز یخچال فریزر کنمور کار نمی‌کند: ممکن است مدول موتور یخ‌ساز گیر کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. یک علت محتمل دیگر می‌تواند گیر کردن آب در ورودی شیر باشد.

    یخچال فریزر کنمور کار نمی‌کند: ممکن است بر اثر نوسانات شدید جریان برق، رله فرسوده، و یا قطع شدن یک مدار، بورد کنترل الکتریکی آسیب دیده باشد، و احتیاج به تعویض داشته باشد.

    یخچال فریزر کنمور صداهای بلندی در می‌آورد:‌ اگر بورد کنترل الکتریکی صدمه خورده باشد باید تعویض گردد.

    یخچال فریزر کنمور آب سرد یا یخ درست نمی‌کند:‌ فیلتر را مرتباً عوض می‌کنید؟ با گذشت زمان فیلتر آب یخچالتان آشغال‌ها و آلودگی‌هایی را که باید فیلتر کند، جمع می‌کند.

    موتور کمپرسور یخچال فریزر کنمور به صورت یک‌سره کار می‌کند:‌ ترموستات ایراد دارد. گاز مبرد کم است و باید شارژ شود. کمپرسور ایراد دارد.

    یخچال فریزر کنمور همیشه به یخ‌زدایی نیاز دارد: لاستیک درب ایراد دارد و باید  تمیز و در صورت نیاز عوض شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنمور، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر یخچال فریزر کنمور به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی کنمور Kenmore

    تعمیر مایکروفر کنمور

    تعمیر کولر گازی کنمور

    تعمیر ماشین لباسشویی کنمور

    تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور