۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز بدون رای)
Loading...

مرکز تعمیر مایکروفر کنمور در تهران

تعمیر مایکروفر کنمور
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر کنمور

تعمیر مایکروفر کنمور در تهران

آیا مایکروفر کنمور شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر کنمور تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر کنمور شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر کنمور شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر کنمور دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر کنمور شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر کنمور، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر کنمور را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه کنمور

    کنمور از برندهای لوازم خانگی به فروش رفته توسط شرکت سیرز و روباک است. این نام تجاری ابتدا بر روی یک چرخ خیاطی چهار کشویی قطره‌ای دیده شد که از ۱۹۱۳ تا ۱۹۱۹ به فروش می‌رفت. اولین ماشین لباس‌شویی کنمور در سال ۱۹۲۷ عرضه شد. نخستین جاروبرقی‌های کنمور در ۱۹۳۲ عرضه شدند. محصولات خانگی لوکس و سطح بالای کنمور به نام Elite شناخته شده است. کنمور همچنین محصولات خانگی حرفه‌ای با نام کنمور پرو تولید می‌کند. در سال ۱۹۷۶، سیِرز نام کنمور را به محصولات یخچال، فریزر، دستگاه‌های تهویه مطبوع و رطوبت‌سنج خود گسترش داد، که قبلاً تحت نام تجاری کُلداسپات به فروش می‌رسیدند.

    از سال ۲۰۱۷، محصولات کنمور توسط تولیدکنندگانی نظیر ویرپول، اِل‌جی، الکترولوکس، پاناسونیک، کلیواآمریکای‌شمالی و دِوو الکترونیک تولید می‌شوند. این نام تجاری تحت کنترل شرکت هلدینگ سیرز و تحت مالکیت KCD IP، LLC قرار دارد، یک نهاد با هدف خاص که توسط سیرز برای مقاصد امنیتی ایجاد شده است. نام «KCD IP» مخفف مالکیت معنوی صنعت‌گر سرسخت کنمور است. امروزه این برند در سیرز، کِی مارت (Kmart) و آمازون به فروش می‌رسد.

    ما متخصص تعمیرات کنمور هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات کنمور به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر کنمور Kenmore

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر مایکروفر کنمور

    مشکلات رایج مایکروفر کنمور

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو کنمور گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو کنمور جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر کنمور نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر کنمور دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو کنمور روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر کنمور در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر کنمور بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر کنمور

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر کنمور، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر کنمور به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی کنمور Kenmore

    تعمیر ماشین لباسشویی کنمور

    تعمیر کولر گازی کنمور

    تعمیر یخچال فریزر کنمور

    تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور