۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (6 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو - خدمات پس از فروش

تعمیر کولر گازی دوو
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
کولر گازی دوو

تعمیر کولر گازی دوو در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در تهران ، آیا ماشین لباسشویی دوو شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش کولر گازی دوو تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما کولر گازی شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم کولر گازی دوو شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که اسپیلت دوو دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو

در نمایندگی دوو الکترونیک کولر گازی دوو شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کولر گازی کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح کولر گازی دوو ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر کولر گازی دوو را پر کنید و ۱۰ % تخفیف بگیرید یا از طریق شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه دوو

    لوازم برقی دوو یک برند معروف جهانی و پیشرو در عرصه بازار لوازم خانگی می‌باشد. این برند در سال ۱۹۷۱ بوجود آمد و از آن زمان به شکل یک کسب و کار جهانی با بیش از ۶۴ تولیدی، مرکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از کشور در سراسر جهان توسعه یافته است. فروش الکترونیکی محصولات دوو UK (DESUK) در نوامبر سال ۱۹۹۳ آغاز شد. محصولات دوو با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی شامل: برودتی، خشک‌شویی، ماکروویو و مراقبت از کف، انتخاب‌های متنوعی را پیش روی مصرف‌کننده‌گان قرار می‌دهد.

    دوو نامی معتبر در عرصه لوازم خانگی می‌باشد. این اعتبار حاصل تولید محصولاتی ارزشمند و مطمئن برای مصرف‌کنندگان است. دوو با تکیه بر کیفیت، خلاقیت و کارایی محصولاتش و با ارج نهادن به اصل مشتری مداری به خود می‌بالد.

    ما متخصص تعمیر دوو هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات دوو به دست آورید.

    مراحل تعمیر کولر گازی دوو DAEWOO

    ۴ انجام تعمیرات

    کولر گازی شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل کولر گازی شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر کولر گازی دوو

    مشکلات رایج کولر گازی دوو

    آیا کولر گازی دوو شما صدای بلند و ناجوری دارد؟ آیا باد کولر گازی دوو خنک نیست؟ احتمالاً کولر گازی دوو شما دچار یکی از مشکلات معمول کولر گازی شده است.

    کولر گازی دوو کار نمی‌کند:‌ اگر کولر گازی دوو کار نمی‌کند، ابتدا باتری‌های داخل ترموستات را بررسی کنید اگر باتری‌ها در وضعیت خوبی هستند، قطع‌کننده‌ی مدار را بررسی کنید. اگر آن هم درست کار می‌کند، مطمئن شوید که روی «خنک» تنظیم شده باشد.

    کولر گازی دوو خنک‌کنندگی ندارد: آیا فیلتر هوا را تعویض شده است؟ اول آن کار را انجام دهید. اگر همچنان خنک نمی‌کند، ممکن است ایراد از ترموستات باشد. اگر ترموستات هم درست کار می‌کند، به سراغ قسمت‌های بیرونی بروید. اوضاع خود دستگاه تهویه چطور است؟ آیا پوشیده از گیاه شده؟ آیا نشتی یا درز دارد؟

    کولر گازی دوو نشتی آب دارد: چکه کردن آب ممکن است در اثر مسدود شدن فیلتر، ترک برداشتن لوله تخلیه آب یا خراب شدن عایق‌بندی بوجود آمده باشند. این موارد را با دید چشم بررسی کنید.

    کویل‌های کولر گازی دوو یخ زده‌اند: یخ زدن کویل‌های کنداسور معمولاً در اثر تبرید کم یا محدود بودن جریان هوا اتفاق می‌افتد.

    گاهی اوقات مشکلات معمول کولر گازی راه‌حل‌های ساده‌ای دارند. آیا می‌خواهید این تابستان خنک بمانید؟ از کولر گازی‌تان مراقبت کنید و از تمیز بودن فیلتر و مناسب بودن جریان هوا اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات کولر گازی دوو، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

     

    برای تعمیر کولر گازی دوو به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی دوو DAEWOO

    تعمیر مایکروفر دوو

    تعمیر ماشین لباسشویی دوو

    تعمیر یخچال فریزر دوو

    تعمیر ماشین ظرفشویی دوو