۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (6 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو DAEWOO _ خدمات پس از فروش

تعمیر مایکروفر دوو
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر دوو

تعمیر مایکروفر دوو در تهران

آیا مایکروفر دوو شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر دوو تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر دوو شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر دوو شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر دوو دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر دوو شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر دوو، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر دوو را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه دوو

    لوازم برقی دوو یک برند معروف جهانی و پیشرو در عرصه بازار لوازم خانگی می‌باشد. این برند در سال ۱۹۷۱ بوجود آمد و از آن زمان به شکل یک کسب و کار جهانی با بیش از ۶۴ تولیدی، مرکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از کشور در سراسر جهان توسعه یافته است. فروش الکترونیکی محصولات دوو UK (DESUK) در نوامبر سال ۱۹۹۳ آغاز شد. محصولات دوو با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی شامل: برودتی، خشک‌شویی، ماکروویو و مراقبت از کف، انتخاب‌های متنوعی را پیش روی مصرف‌کننده‌گان قرار می‌دهد.

    دوو نامی معتبر در عرصه لوازم خانگی می‌باشد. این اعتبار حاصل تولید محصولاتی ارزشمند و مطمئن برای مصرف‌کنندگان است. دوو با تکیه بر کیفیت، خلاقیت و کارایی محصولاتش و با ارج نهادن به اصل مشتری مداری به خود می‌بالد.

    ما متخصص تعمیر دوو هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات دوو به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر دوو DAEWOO

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر مایکروفر دوو

    مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو دوو گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو دوو جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر دوو نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر دوو دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو دوو روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر دوو در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر دوو بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر دوو

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر دوو، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر دوو به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی دوو DAEWOO

    تعمیر ماشین لباسشویی دوو

    تعمیر کولر گازی دوو

    تعمیر یخچال فریزر دوو

    تعمیر ماشین ظرفشویی دوو