۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

مرکز تعمیر مایکروفر وستینگهاوس در تهران

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر وستینگهاوس

تعمیر مایکروفر وستینگهاوس در تهران

آیا مایکروفر وستینگهاوس شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر وستینگهاوس تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر وستینگهاوس شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر وستینگهاوس شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر وستینگهاوس دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر وستینگهاوس شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر وستینگهاوس، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر وستینگهاوس را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه وستینگهاوس

    وستینگهاوس بخشی از خانواده‌ی الکترولوکس است.

    الکترولوکس یه تولیدکننده‌ی لوازم خانگی چند ملیتی سوئدی است که دفتر مرکزی آن در استکهلم قرار دارد. این شرکت پس از شرکت ویرپول همواره در رده‌ی دومین سازنده‌ی بزرگ لوازم خانگی دنیا براساس تعداد دستگاه‌های فروخته شده رتبه بندی شده است.

    محصولات الکترولوکس تحت نام‌های تجاری مختلف (از جمله نام خودش) به فروش می‌رسند و در اصل لوازم خانگی و جاروبرقی‌های عمده‌ی در نظر گرفته شده برای مصرف کنندگان هستند. این شرکت همچنین لوازم خانگی را برای استفاده‌ی حرفه‌ای می‌سازد. الکترولوکس دارای یک لیست اصلی در بورس اوراق بهادار استکهلم و از اعضا شاخص OMX30 استکهلم است.

    الکترولوکس شرکت برتر لوازم خانگی در استرالیا است و محصولات خود را تحت نام‌های تجاری وستینگهاوس، الکترولوکس، AEG(آاِگ)، سیمپسون، شِف و دیشلِکس عرضه می‌کند. بعضی از محصولات این شرکت در استرالیا تولید می‌شوند حال آن‌که محصولات دیگر آن از اروپا، چین و جنوب شرق آسیا وارد می‌شوند. ما بخشی از گروه الکترولوکس، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلا - یخچال و فریزر، فِر، اجاق گاز، هود اجاق، ماشین لباس‌شویی و ماشین لباس‌خشک‌کن، ماشین ظرف‌شویی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و جاروبرقی - برای کاربرد حرفه‌ای و خانگی، هستیم. هر ثانیه از هر روز در هر سال در سراسر جهان، دو تا از محصولات الکترولوکس به فروش می‌رسد.

    ما متخصص تعمیر وستینگهاوس هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات وستینگهاوس به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر وستینگهاوس Westinghouse

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس

    مشکلات مایکروفر وستینگهاوس

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو وستینگهاوس گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو وستینگهاوس جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر وستینگهاوس نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر وستینگهاوس دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو وستینگهاوس روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر وستینگهاوس در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر وستینگهاوس بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر وستینگهاوس

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر وستینگهاوس، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر وستینگهاوس به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس Westinghouse

    تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس

    تعمیر کولر گازی وستینگهاوس

    تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس

    تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس