۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
ماشین لباسشویی وستینگهاوس

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگهاوس در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگهاوس در تهران ، آیا ماشین لباسشویی وستینگهاوس شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش لباسشویی وستینگهاوس تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما لباسشویی وستینگهاوس شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم ماشین لباسشویی وستینگهاوس شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که لباسشویی وستینگهاوس دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگهاوس

در نمایندگی وستینگهاوس ماشین لباسشویی وستینگهاوس شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر لباسشویی کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح ماشین لباسشویی وستینگهاوس ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر لباسشویی وستینگهاوس را پر کنید و ۱۰ % تخفیف بگیرید یا از طریق شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    ثبت سفارش تعمیرات ماشین لباسشویی


    همکاران ما بعد از ثبت درخواست، جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در زمان مورد نظر شما نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و متخصص به محل اعزام گردد.

    سوالات متداول

    تاریخچه وستینگهاوس

    وستینگهاوس بخشی از خانواده‌ی الکترولوکس است.

    وستینگهاوس یه تولیدکننده‌ی لوازم خانگی چند ملیتی سوئدی است که دفتر مرکزی آن در استکهلم قرار دارد. این شرکت پس از شرکت ویرپول همواره در رده‌ی دومین سازنده‌ی بزرگ لوازم خانگی دنیا براساس تعداد دستگاه‌های فروخته شده رتبه بندی شده است.

    محصولات وستینگهاوس تحت نام‌های تجاری مختلف (از جمله نام خودش) به فروش می‌رسند و در اصل لوازم خانگی و جاروبرقی‌های عمده‌ی در نظر گرفته شده برای مصرف کنندگان هستند. این شرکت همچنین لوازم خانگی را برای استفاده‌ی حرفه‌ای می‌سازد. الکترولوکس دارای یک لیست اصلی در بورس اوراق بهادار استکهلم و از اعضا شاخص OMX30 استکهلم است.

    وستینگهاوس شرکت برتر لوازم خانگی در استرالیا است و محصولات خود را تحت نام‌های تجاری وستینگهاوس، الکترولوکس، AEG(آاِگ)، سیمپسون، شِف و دیشلِکس عرضه می‌کند. بعضی از محصولات این شرکت در استرالیا تولید می‌شوند حال آن‌که محصولات دیگر آن از اروپا، چین و جنوب شرق آسیا وارد می‌شوند. ما بخشی از گروه الکترولوکس، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلا - یخچال و فریزر، فِر، اجاق گاز، هود اجاق، ماشین لباس‌شویی و ماشین لباس‌خشک‌کن، ماشین ظرف‌شویی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و جاروبرقی - برای کاربرد حرفه‌ای و خانگی، هستیم. هر ثانیه از هر روز در هر سال در سراسر جهان، دو تا از محصولات الکترولوکس به فروش می‌رسد.

    ما متخصص تعمیرات وستینگهاوس هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به نمایندگی خدمات تعمیر لباسشویی وستینگهاوس به دست آورید.

    مراحل تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس Westinghouse

    ۴ انجام تعمیرات

    ماشین لباسشویی شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل ماشین لباسشویی شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس

    نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگهاوس در تهران

    مشکلات رایج ماشین لباسشویی وستینگهاوس

    از مشکلات ماشین لباسشویی وستینگهاوس می‌توان به کار نکردن پمپ تخلیه و ماندن آب در ماشین، و صدای بلند بلبرینگ ها در دورهای چرخش، اشاره کرد.

    ماشین لباسشویی وستینگهاوس روشن نمی‌شود

    ما دستورالعملی برای این مشکل عمومی زمانی که ماشین لباسشویی شروع نمی‌شود داریم ولی باید دلایل زیادی از اینکه برق به ماشین لباسشویی نمی‌رسد تا سنسور معیوب می‌تواند باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود.

    دیگ ماشین لباسشویی وستینگهاوس نمی‌چرخد

    بررسی کنید که لباس‌های داخل دیگ متعادل باشند و خود ماشین لباسشویی تراز باشد.

    ماشین لباسشویی وستینگهاوس آبگیری نمی‌کند

    اگر ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کنند مشکل ممکن است به لوله‌های ورودی، فیلترها و حتی سنسور فشار (سطح آب) مربوط باشد. این موردی است که باید توسط تکنسین عیب‌یابی شود.

    ماشین لباسشویی وستینگهاوس تخلیه نمی‌کند

    فیلتر را به صورت منظم تمیز و پاک‌سازی کنید. فیلتر تخلیه زیر ماشین لباسشویی قرار دارد و از قسمت در دسترس است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج ماشین لباسشویی وستینگهاوس ، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگهاوس در تهران تماس بگیرید.

    برای تعمیر ماشین لباسشویی وستینگهاوس به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس Westinghouse

    تعمیر مایکروفر وستینگهاوس

    تعمیر کولر گازی وستینگهاوس

    تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس

    تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس