۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر اجاق گاز و فر سینجر در تهران

تعمیر اجاق گاز و فر سینجر
اجاق گاز و فر سینجر

نمایندگی تعمیر اجاق گاز و فر سینجر در تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در تهران ، آیا اجاق گاز و فر سینجر شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش سینجر تماس بگیرید تا از خدمات ضمانتنامه بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما اجاق گاز و فر سینجر شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم اجاق گاز و فر سینجر شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که اجاق گاز و فر سینجر دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در تهران

اجاق گاز و فر سینجر شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر اجاق گاز کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح اجاق گاز و فر سینجر، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر اجاق گاز و فر سینجر را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی

    ثبت سفارش تعمیرات اجاق گاز


    همکاران ما بعد از ثبت درخواست، جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در زمان مورد نظر شما نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و متخصص به محل اعزام گردد.

    سوالات متداول

    تاریخچه سینجر

    شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال ۱۳۷۱ ، با هدف تولید محصولات حرارتی )انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

    در سال ۱۳۸۶ آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک ( برودت ) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و نیز اجاق گازهای فردار ، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت نماید.

    مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت سینجر امیدوار است با تولید محصولات جدید )انواع اجاق گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای ، فرهای توکار و هودهای شومینه ای و زیر کابینتی) بتواند همچون گذشته رضایت شما مصرف کننده محترم را تامین نماید.

    ما متخصص تعمیر اجاق گاز سینجر هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به نمایندگی خدمات تعمیرات اجاق گاز سینجر به دست آورید.

    مراحل تعمیر اجاق گاز و فر سینجر

    ۴ انجام تعمیرات

    اجاق گاز و فر سینجر تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل اجاق گاز و فر سینجر بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر اجاق گاز و فر سینجر

    مشکلات رایج اجاق گاز و فر سینجر

    برای تعمیر اجاق گاز و فر سینجر به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی سینجر

    تعمیر مایکروفر سینجر

    تعمیر ماشین لباسشویی سینجر

    تعمیر یخچال فریزر سینجر

    تعمیر ماشین ظرفشویی سینجر