۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز بدون رای)
Loading...

مرکز تعمیر یخچال فریزر هات‌پوینت در تهران

تعمیر یخچال فریزر هات‌پوینت
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
یخچال فریزر هات‌پوینت

تعمیر یخچال فریزر هات‌پوینت در تهران

آیا یخچال فریزر هات‌پوینت شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش یخچال فریزر هات‌پوینت تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما یخچال فریزر هات‌پوینت شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم یخچال فریزر هات‌پوینت شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که یخچال فریزر هات‌پوینت دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

یخچال فریزر هات‌پوینت شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح یخچال فریزر هات‌پوینت، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر هات‌پوینت را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه هات‌پوینت

    در سال ۱۹۰۳، اِرِل ریچاردسون، خواننده کنتور و رئیسِ کارگاهِ یک کمپانی در اونتاریوی کالیفرنیا، نسخه‌ای کوچک و سبک از یک اتوی الکترونیکی را، که اولین بار در سال ۱۸۸۲ ثبت شده بود، طراحی کرد. بعدها نام این وسیله به اتوی هات‌پوینت تغییر کرد.

    در سال ۱۹۱۸ هات‌پوینت و کمپانی جنرال الکتریک ادغام شدند و اولین وسایل برقی خانگی با نام تجاری هات‌پوینت را تولید کردند.

    بین سال‌های ۱۹۲۴ تا ۱۹۶۵، هات‌پوینت اولین سری محصولات تمام سفید و لعاب‌کاری شده‌ ، اولین یخچال چرخ دار، و اولین لباسشویی با سرعت حرکت کمش را تولید کرد.

    امروزه هات‌پوینت هنوز یکی از کارخانه‌های پیش‌رو در زمینه وسایل برقی خانگی است، و یکی از اولین نام‌هایی می‌باشد که مشتریان به هنگام خرید یک محصول جدید به یاد می‌آورند.

    ما متخصص تعمیر هات‌پوینت هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات هات‌پوینت به دست آورید.

    مراحل تعمیر یخچال فریزر هات‌پوینت Hotpoint

    ۴ انجام تعمیرات

    یخچال فریزر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل یخچال فریزر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    یخچال فریزر هات‌پوینت

    مشکلات یخچال فریزر هات‌پوینت

    فرض کنید در یخچال فریزر هات‌پوینت را باز می‌کنید و مجبور می‌شوید همه چیز را در سطل زباله بریزید. وقتی برای مدتی طولانی یخچال‌تان درست کار نمی‌کند، دقیقاً مجبور می‌شوید همین کار را بکنید. نکته مثبت اینجاست که خیلی از مشکلات رایج به شکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. در اینجا چند خرابی رایج،‌ به همراه علت احتمالی و راه سریع درست کردنش آمده است.

    دمای یخچال فریزر هات‌پوینت به اندازه کافی سرد نیست: اگر اتصالات ترموستاتِ برفک‌زدا، یخ زده‌اند باید عوض شوند. با این‌حال، ‌اول یخچال‌تان را از برق بکشید و سعی کنید پیچه چگالنده را با برس یا مکنده مخصوص تمیز کنید. اگر فایده‌ای نداشت با ما تماس بگیرید.

    یخ‌ساز یخچال فریزر هات‌پوینت کار نمی‌کند: ممکن است مدول موتور یخ‌ساز گیر کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. یک علت محتمل دیگر می‌تواند گیر کردن آب در ورودی شیر باشد.

    یخچال فریزر هات‌پوینت کار نمی‌کند: ممکن است بر اثر نوسانات شدید جریان برق، رله فرسوده، و یا قطع شدن یک مدار، بورد کنترل الکتریکی آسیب دیده باشد، و احتیاج به تعویض داشته باشد.

    یخچال فریزر هات‌پوینت صداهای بلندی در می‌آورد:‌ اگر بورد کنترل الکتریکی صدمه خورده باشد باید تعویض گردد.

    یخچال فریزر هات‌پوینت آب سرد یا یخ درست نمی‌کند:‌ فیلتر را مرتباً عوض می‌کنید؟ با گذشت زمان فیلتر آب یخچالتان آشغال‌ها و آلودگی‌هایی را که باید فیلتر کند، جمع می‌کند.

    موتور کمپرسور یخچال فریزر هات‌پوینت به صورت یک‌سره کار می‌کند:‌ ترموستات ایراد دارد. گاز مبرد کم است و باید شارژ شود. کمپرسور ایراد دارد.

    یخچال فریزر هات‌پوینت همیشه به یخ‌زدایی نیاز دارد: لاستیک درب ایراد دارد و باید  تمیز و در صورت نیاز عوض شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج یخچال فریزر هات‌پوینت، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر یخچال فریزر آاگ به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی هات‌پوینت Hotpoint

    تعمیر مایکروفر هات‌پوینت

    تعمیر اجاق گاز و فر هات‌پوینت

    تعمیر ماشین لباسشویی هات‌پوینت

    تعمیر ماشین ظرفشویی هات‌پوینت