۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (5 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در تهران

تعمیر یخچال فریزر مابه
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
یخچال فریزر مابه

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در تهران ، آیا یخچال فریزر مابه شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش یخچال مابه تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما یخچال فریزر مابه شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم یخچال فریزر مابه شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که یخچال فریزر مابه دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر یخچال مابه

در نمایندگی mabe یخچال فریزر مابه شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر یخچال کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح یخچال فریزر مابه ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر مابه را پر کنید و ۱۰ % تخفیف بگیرید یا از طریق شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

 

    سوالات متداول

    تاریخچه مابه

    ایگون ماباردی و فرانسیسکو بروندو شرکت مابه mabe را در ۱۹۴۶ در مکزیکو سیتی تأسیس کردند. این شرکت که در اصل مبلمان آشپزخانه تولید می‌کرد در ۱۹۵۳ دامنه‌ی فعالیت‌هایش را گسترش و اولین طیف گسترده‌ای از وسایل آشپزخانه را با برند mabe روانه‌ی بازار کرد. با موفقیت‌های مستمری که شرکت به‌دست می‌آورد، هفت سال بعد اولین یخچال‌ها را معرفی کرد که بدنه‌ی داخلی‌شان از جنس پلاستیک بود و شبکه توزیعش را در گستره‌ی آمریکا و حوزه‌ی کارائیب بسط داد.

    نقطه‌ی عطف رشد جهانی مابه mabe از طریق همکاری فنی و راهبردی‌اش با جنرال الکتریک GE کلید خورد.

    امروزه، شرکت مذکور مسئول نوآوری، تولید و توزیع بیش از ۹ میلیون محصول، با ۱۶ برند در بیش از ۷۸ کشور دنیاست.

    ما متخصص تعمیرات mabe هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات نمایندگی تعمیر یخچال مابه در تهران به دست آورید.

    مراحل تعمیر یخچال فریزر مابه mabe

    ۴ انجام تعمیرات

    یخچال فریزر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل یخچال فریزر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر یخچال فریزر مابه

    نمایندگی تعمیر یخچال ساید مابه در تهران

    مشکلات رایج یخچال فریزر مابه

    فرض کنید در یخچال فریزر مابه را باز می‌کنید و مجبور می‌شوید همه چیز را در سطل زباله بریزید. وقتی برای مدتی طولانی یخچال‌تان درست کار نمی‌کند، دقیقاً مجبور می‌شوید همین کار را بکنید. نکته مثبت اینجاست که خیلی از مشکلات رایج به شکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. در اینجا چند خرابی رایج،‌ به همراه علت احتمالی و راه سریع درست کردنش آمده است.

    دمای یخچال فریزر مابه به اندازه کافی سرد نیست: اگر اتصالات ترموستاتِ برفک‌زدا، یخ زده‌اند باید عوض شوند. با این‌حال، ‌اول یخچال‌تان را از برق بکشید و سعی کنید پیچه چگالنده را با برس یا مکنده مخصوص تمیز کنید. اگر فایده‌ای نداشت با ما تماس بگیرید.

    یخ‌ساز یخچال فریزر مابه کار نمی‌کند: ممکن است مدول موتور یخ‌ساز گیر کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. یک علت محتمل دیگر می‌تواند گیر کردن آب در ورودی شیر باشد.

    یخچال فریزر مابه کار نمی‌کند: ممکن است بر اثر نوسانات شدید جریان برق، رله فرسوده، و یا قطع شدن یک مدار، بورد کنترل الکتریکی آسیب دیده باشد، و احتیاج به تعویض داشته باشد.

    چرا یخچال فریزر مابه صداهای بلندی در می‌آورد:‌ اگر بورد کنترل الکتریکی صدمه خورده باشد باید تعویض گردد.

    یخچال فریزر مابه آب سرد یا یخ درست نمی‌کند:‌ فیلتر را مرتباً عوض می‌کنید؟ با گذشت زمان فیلتر آب یخچالتان آشغال‌ها و آلودگی‌هایی را که باید فیلتر کند، جمع می‌کند.

    موتور کمپرسور یخچال فریزر مابه به صورت یک‌سره کار می‌کند:‌ ترموستات ایراد دارد. گاز مبرد کم است و باید شارژ شود. کمپرسور ایراد دارد.

    یخچال فریزر مابه همیشه به یخ‌زدایی نیاز دارد: لاستیک درب ایراد دارد و باید  تمیز و در صورت نیاز عوض شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج یخچال فریزر مابه، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال مابه در تهران تماس بگیرید.

    برای تعمیر یخچال فریزر مابه به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی مابه mabe

    تعمیر مایکروفر مابه

    تعمیر کولر گازی مابه

    تعمیر ماشین لباسشویی مابه

    تعمیر ماشین ظرفشویی مابه