۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

مرکز تعمیر یخچال فریزر زانوسی در تهران

تعمیر یخچال فریزر زانوسی
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
یخچال فریزر زانوسی

تعمیر یخچال فریزر زانوسی در تهران

آیا یخچال فریزر زانوسی شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش یخچال فریزر زانوسی تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما یخچال فریزر زانوسی شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم یخچال فریزر زانوسی شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که یخچال فریزر زانوسی دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

یخچال فریزر زانوسی شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح یخچال فریزر زانوسی، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر یخچال فریزر زانوسی را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه زانوسی

    شرکت زانوسی Zanussi کسب و کار خود را با تولید اجاق‌های گازی و هیزم‌سوز در یک کارگاه کوچک آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۱۶ توسط آنتونیو زانوسی تاسیس شد.

    زانوسی اولین ماشین لباسشویی خود را در سال ۱۹۵۸ تولید کرد و در سال ۱۹۵۹ نیز تولید یخچال‌های صنعتی و سوپرمارکتی را از سر گرفت.

    طی دهه‌ی بعدی، این شرکت از طریق اکتساب‌های تجاری موفق توانست به پیشروی در صنعت وسایل خانگی ایتالیا برسد و ۲۵ درصد سهم بازار ایتالیا و ۱۰ درصد بازار اروپا را از آن خود کند.

    زانوسی اکنون نیز یکی از تولیدکنندگان اصلی وسایل خانگی در سطح دنیا به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد.

    ما متخصص تعمیر زانوسی هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات زانوسی به دست آورید.

    مراحل تعمیر یخچال فریزر زانوسی ZANUSSI

    ۴ انجام تعمیرات

    یخچال فریزر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل یخچال فریزر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    یخچال فریزر زانوسی

    مشکلات رایج یخچال فریزر زانوسی

    فرض کنید در یخچال فریزر زانوسی را باز می‌کنید و مجبور می‌شوید همه چیز را در سطل زباله بریزید. وقتی برای مدتی طولانی یخچال‌تان درست کار نمی‌کند، دقیقاً مجبور می‌شوید همین کار را بکنید. نکته مثبت اینجاست که خیلی از مشکلات رایج به شکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. در اینجا چند خرابی رایج،‌ به همراه علت احتمالی و راه سریع درست کردنش آمده است.

    دمای یخچال فریزر زانوسی به اندازه کافی سرد نیست: اگر اتصالات ترموستاتِ برفک‌زدا، یخ زده‌اند باید عوض شوند. با این‌حال، ‌اول یخچال‌تان را از برق بکشید و سعی کنید پیچه چگالنده را با برس یا مکنده مخصوص تمیز کنید. اگر فایده‌ای نداشت با ما تماس بگیرید.

    یخ‌ساز یخچال فریزر زانوسی کار نمی‌کند: ممکن است مدول موتور یخ‌ساز گیر کرده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. یک علت محتمل دیگر می‌تواند گیر کردن آب در ورودی شیر باشد.

    یخچال فریزر زانوسی کار نمی‌کند: ممکن است بر اثر نوسانات شدید جریان برق، رله فرسوده، و یا قطع شدن یک مدار، بورد کنترل الکتریکی آسیب دیده باشد، و احتیاج به تعویض داشته باشد.

    یخچال فریزر زانوسی صداهای بلندی در می‌آورد:‌ اگر بورد کنترل الکتریکی صدمه خورده باشد باید تعویض گردد.

    یخچال فریزر زانوسی آب سرد یا یخ درست نمی‌کند:‌ فیلتر را مرتباً عوض می‌کنید؟ با گذشت زمان فیلتر آب یخچالتان آشغال‌ها و آلودگی‌هایی را که باید فیلتر کند، جمع می‌کند.

    موتور کمپرسور یخچال فریزر زانوسی به صورت یک‌سره کار می‌کند:‌ ترموستات ایراد دارد. گاز مبرد کم است و باید شارژ شود. کمپرسور ایراد دارد.

    یخچال فریزر زانوسی همیشه به یخ‌زدایی نیاز دارد: لاستیک درب ایراد دارد و باید  تمیز و در صورت نیاز عوض شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج یخچال فریزر زانوسی، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر یخچال فریزر زانوسی به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی زانوسی ZANUSSI

    تعمیر مایکروفر زانوسی

    تعمیر کولر گازی زانوسی

    تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی

    تعمیر ماشین ظرفشویی زانوسی