۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز بدون رای)
Loading...

مرکز تعمیر مایکروفر گرنیه در تهران

تعمیر مایکروفر گرنیه
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر گرنیه

تعمیر مایکروفر گرنیه در تهران

آیا مایکروفر گرنیه شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر گرنیه تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر گرنیه شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر گرنیه شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر گرنیه دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر گرنیه شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر گرنیه، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر گرنیه را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه گورنیه

    گورنیه، که به صورت گورنیه خوانده می‌شود، یک تولیدکننده‌ی لوازم خانگی بزرگ سفید رنگ اسلوونیایی واقع در کشور اسلوونی است. با وجود سهم ۴٪ در بازار قاره اروپا، این شرکت یکی از هشت تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم خانگی در این قاره است. لوازم خانگی این شرکت تحت نام‌های تجاری خود شرکت به نام‌های گورنیه، مورا، اتاگ، پِلگریم، اِتنا، کورتینگ و سایدِکس به فروش می‌رسد و در کارخانه اصلی تولید واقع در اسلوونی و نیز در کارخانه تولید وسایل پخت و پز مورا موراویا در جمهوری چِک و در کارخانه تولید یخچال-فریزر در صربستان تولید می‌شود.

    از زمان آغاز به کار شرکت گورنیه در سال ۱۹۵۰، این شرکت به یک شرکت چندملیتی توسعه یافته است و در حال حاضر گروه گورنیه شامل ۸۳ شرکت می‌باشد که ۵۹تای آن‌ها در خارج از اسلوونی قرار دارند. شرکت گورنیه علاوه بر لوازم خانگی، ظروف سرامیکی، مبلمان و لوازم آشپزخانه و حمام تولید می‌کند و خدماتی در زمینه‌ی انرژی، محیط زیست(بوم شناسی) و تجارت ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت برای خانه، خدمات و شرکت‌ها در بیش از ۷۰ کشور، عمدتاً در اروپا، موجود است.

    ما متخصص تعمیر گورنیه هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات گورنیه به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر گرنیه gorenje

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر مایکروفر گرنیه

    مشکلات رایج مایکروفر گرنیه

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو گرنیه گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو گرنیه جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر گرنیه نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر گرنیه دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو گرنیه روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر گرنیه در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر گرنیه بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر گرنیه

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر گرنیه، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر گرنیه به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی گرنیه Gorenje

    تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه

    تعمیر کولر گازی گرنیه

    تعمیر یخچال فریزر گرنیه

    تعمیر ماشین ظرفشویی گرنیه