۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

مرکز تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران

تعمیر مایکروفر فریجیدر
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر فریجیدر

تعمیر مایکروفر فریجیدر در تهران

آیا مایکروفر فریجیدر شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر فریجیدر تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر فریجیدر شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر فریجیدر شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر فریجیدر دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر فریجیدر شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر فریجیدر، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر فریجیدر را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه فریجیدر Frigidaire

    فریجیدر برند تجاری لوازم خانگی آمریکا و شاخه‌ای از شرکت اروپایی مادر یعنی الکترولوکس می‌باشد. فریجیدر به عنوان شرکت گاردین فریجیتور در فورث وین ایالت ایندیانا تاسیس شده و به عنوان اولین یخچال فریزر مستقل (با اختراع ناتاناییل بی ولز و آلفرد ملووز) در سال ۱۹۱۶ توسعه یافت. در سال ۱۹۱۸ ویلیام سی دورانت یکی از موسسان جنرال موتورز شخصا در شرکت سرمایه‌گذاری کرده و نام فریجیدر را برای آن انتخاب کرد. این برند در ابتدا و اواسط سال‌های ۱۹۰۰ در زمینه لوازم برودتی بسیار نام آشنا بود تا جایی که بسیاری از آمریکایی‌ها سال‌ها به هر یخچال از هر برندی فریجیدر می‌گفتند. نام فریجیدر یا یخچال‌های قبلی ممکن است ریشه واژه انگلیسی پرکاربرد فریج fridge باشد اگر چه بیشتر به نظر می‌رسد مخففی از کلمه رفریجیتور refrigerator باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۱۱ از آن استفاده شده است. از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۷۹ این شرکت متعلق به جنرال موتورز بود که در آن سال‌ها در ابتدا شاخه‌ای از دلکو لایت و بعدها بخش مستقلی بر اساس دیتون اهایو شد. آن بخش همچنین کمپرسورهای ماشین‌های مدل GM که مجهز به سیستم خنک‌کننده بودند را نیز تولید می‌کرد. فریجیدر در سال ۱۹۷۹ به شرکت وایت سویینگ که در سال ۱۹۸۶ توسط صاحب اصلی آن یعنی الکترولوکس خریداری شده بود فروخته شد.

    ما متخصص تعمیر فریجیدر هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات فریجیدر به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر فریجیدر Frigidaire

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیرات مایکروفر فریجیدر

    مشکلات رایج مایکروفر فریجیدر

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو فریجیدر گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو فریجیدر جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر فریجیدر نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر فریجیدر دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو فریجیدر روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر فریجیدر در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر فریجیدر بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر فریجیدر

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر فریجیدر، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر فریجیدر به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی فریجیدر Frigidaire

    تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر

    تعمیر کولر گازی فریجیدر

    تعمیر یخچال فریزر فریجیدر

    تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر