۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

مرکز تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در تهران

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
مایکروفر جنرال الکتریک

تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک در تهران

آیا مایکروفر جنرال الکتریک شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر جنرال الکتریک تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر جنرال الکتریک شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر جنرال الکتریک شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر جنرال الکتریک دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر جنرال الکتریک شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر جنرال الکتریک، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۲۸۴۲۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

    سوالات متداول

    تاریخچه جنرال الکتریک GE

    لوازم برقی برند جی ای یک شرکت لوازم خانگی با مرکزیت لوییس ویل واقع در ایالت کنتاکی می‌باشد. این برند متعلق به هایر Haier یک شرکت تولیدی چینی بوده که یکی از برندهای معروف لوازم برقی در ایالات متحده و تولیدکنندگان لوازم خانگی با عنوان جی‌ای GE، پروفایل Profile، کافی cafe، مونوگرام Monogram و هات پوینت Hotpoint می‌باشد. این شرکت همچنین صاحب فرست بیلت یک جامعه همکاری جهانی و بنای آرت میکرو فکتوری در لوییس ویل ایالت کنتاکی است. این شرکت تا سال ۲۰۱۶ متعلق به جنرال الکتریک بود و در ادامه با نام لوازم برقی  GEو لوازم روشنایی و مصرف کننده صنعتی GEشناخته شد .هایر تا سال ۲۰۵۶ حق دارد از برند GE استفاده کند. تا ژوئن سال ۲۰۱۷ شرکت صاحب سهم ۱۴٪ بازار از فروش لوازم برقی آمریکا بود.

    ما متخصص تعمیر جی‌ای GE هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به خدمات تعمیرات جنرال الکتریک به دست آورید.

    مراحل تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک GE

    ۴ انجام تعمیرات

    مایکروفر شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل مایکروفر شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک

    مشکلات رایج مایکروفر جنرال الکتریک

    مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

    مایکروویو جنرال الکتریک گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو جنرال الکتریک جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

    سینی مایکروفر جنرال الکتریک نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروفر جنرال الکتریک دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

    مایکروویو جنرال الکتریک روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

    مایکروفر جنرال الکتریک در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

    مایکروفر جنرال الکتریک بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

    دیگر مشکلات مایکروفر جنرال الکتریک

    • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
    • مایکروویو صدا می‌دهد
    • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
    • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
    • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

    برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر جنرال الکتریک، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

    برای تعمیر مایکروفر جنرال الکتریک به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک GE

    تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

    تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

    تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

    تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک