۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (5 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران _ خدمات پس از فروش

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
خدمات سریع و قابل اعتماد
ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و حومه
تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص
استفاده از لوازم یدکی اصلی
ماشین لباسشویی زیرووات

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران ، آیا ماشین لباسشویی زیرووات شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش لباسشویی زیرووات تماس بگیرید تا از خدمات ضمانت نامه بهره‌مند شوید. اگر کارانتی تمام شده در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما لباسشویی زیرووات شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم ماشین لباسشویی زیرووات شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که لباسشویی زیرووات دوباره عین روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات

در نمایندگی zerowatt ماشین لباسشویی زیرووات شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر لباسشویی کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح ماشین لباسشویی زیرووات ، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در این مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی زیرووات را پر کنید و ۱۰ % تخفیف بگیرید یا از طریق شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

خدمات ما برای انواع ماشین لباسشویی زیرووات

ماشین لباسشویی نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و… و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، بالاخره دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن گردد. در چنین شرایطی تشدید مشکل و یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی می تواند خسارات بیشتری به بار آورد.
با انتخاب برند زیرووات برای ماشین لباسشویی منزلتان تصمیم درستی گرفته اید، چرا که زیرووات از ماشین های لباسشویی باکیفیت بازار به شمار می آید. قدم بعدی انتخاب متخصص برند زیرووات جهت انجام خدمات سرویس و تعمیرات آن می باشد. ما برای کمک به شما و ارائه خدمات لباسشویی زیرووات در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی است.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی زیرووات

اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین نمایندگی زیرووات با نصب لباسشویی زیرووات طبق اصول استاندارد آن می توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. سرویس لباسشویی زیرووات با عیب یابی دقیق توسط تکنسین ما، مشکلات و ایرادات جزئی لباسشویی شما را رفع و به عمر مفید آن می افزاید. همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و لباسها را به خوبی نمی شوید، خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات مختص شماست. بیش از صدها تعمیرات لباسشویی زیرووات توسط متخصصین مجرب دفاتر ما به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست. بدون نگرانی بابت دستگاه خود، بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید.

کدام مشکلات لباسشویی زیرووات را تعمیر می کنیم؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی زیرووات به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی نمایندگی لباسشویی زیرووات قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی زیرووات پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:
• نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
• نشتی یا آبریزش لباسشویی
• لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• تخلیه نکردن آب لباسشویی
• صدای زیاد در حین خشک کردن لباس
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط برنامه
• و…

کدام قطعات لباسشویی زیرووات را تعمیر می کنیم؟

اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی زیرووات ، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.
خرابی هر یک از قطعات لباسشویی می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات لباسشویی زیرووات که توسط تعمیرکاران ما تعمیر/ تعویض می شوند:
• برد الکترونیکی
• لاستیک دور درب
• پمپ تخلیه
• میکروسوئیچ درب
• موتور لباسشویی
• هیدرواستات
• شیر برقی لباسشویی
• تایمر
• و…

اولویت رسیدگی به تعمیرات ماشین لباسشویی برای کسانی است که فرم درخواست آنلاین را برای سفارش تعمیر پر میکنند.

    ثبت سفارش تعمیرات ماشین لباسشویی


    همکاران ما بعد از ثبت درخواست، جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت تا در زمان مورد نظر شما نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و متخصص به محل اعزام گردد.

    سوالات متداول

    تاریخچه زیرووات

    زیرووات یک برند لوازم خانگی ایتالیایی از سال ۱۹۴۹ است. به عنوان یک ایتالیایی شور و شوق و رویای ما به اشتراک گذاشتن سبک زندگی «ایتالیایی»مان با سراسر جهان است. ایتالیا سابقه‌ی طولانی در ساخت اختراعاتی دارد که جهان را تغییر داده‌اند.

    ما متخصص تعمیر زیرووات هستیم، پس همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری راجع به نمایندگی خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات به دست آورید.

    مراحل تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات ZEROWATT

    ۴ انجام تعمیرات

    ماشین لباسشویی شما تعمیر شده و دوباره راه‌اندازی می‌شود. فیش تعمیرات و برگه‌ی ضمانت به شما تحویل می‌شود

    ۳ مراجعه تعمیرکار

    تعمیرکار در زمان مقرر به محل شما مراجعه کرده و مشکل را از نزدیک بررسی نموده و موارد لازم را شرح می‌دهد.

    ۲ بررسی اولیه

    مشکل ماشین لباسشویی شما بررسی شده و مشاوره اولیه ارائه و بعد از تایید زمان مراجعه تعمیرکار تعیین می‌شود.

    ۱ درخواست تعمیرات

    شما سفارش خود را از طریق تلفن یا سفارش آنلاین مطرح می‌کنید و زمان مراجعه با شما هماهنگ می‌شود.
    ماشین لباسشویی زیرووات

    مشکلات رایج ماشین لباسشویی زیرووات

    از خرابی‌های ماشین لباسشویی زیرووات می‌توان به کار نکردن پمپ تخلیه و ماندن آب در ماشین، و صدای بلند بلبرینگ ها در دورهای چرخش، اشاره کرد.

    ماشین لباسشویی زیرووات روشن نمی‌شود

    ما دستورالعملی برای این مشکل عمومی زمانی که ماشین لباسشویی شروع نمی‌شود داریم ولی باید دلایل زیادی از اینکه برق به ماشین لباسشویی نمی‌رسد تا سنسور معیوب می‌تواند باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود.

    دیگ ماشین لباسشویی زیرووات نمی‌چرخد

    بررسی کنید که لباس‌های داخل دیگ متعادل باشند و خود ماشین لباسشویی تراز باشد.

    ماشین لباسشویی زیرووات آبگیری نمی‌کند

    اگر ماشین لباسشویی آبگیری نمی‌کنند مشکل ممکن است به لوله‌های ورودی، فیلترها و حتی سنسور فشار (سطح آب) مربوط باشد. این موردی است که باید توسط تکنسین عیب‌یابی شود.

    ماشین لباسشویی زیرووات تخلیه نمی‌کند

    فیلتر را به صورت منظم تمیز و پاک‌سازی کنید. فیلتر تخلیه زیر ماشین لباسشویی قرار دارد و از قسمت در دسترس است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی‌های رایج ماشین لباسشویی زیرووات ، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید.

    برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات به کمک نیاز دارید

    تعمیر لوازم خانگی زیرووات ZEROWATT

    تعمیر مایکروفر زیرووات

    تعمیر کولر گازی زیرووات

    تعمیر یخچال فریزر زیرووات

    تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات