۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

تعمیر ماشین ظرفشویی که روشن نمی‌شود

ماشین ظرفشویی شما روشن نمی‌شود و به تعمیر نیاز دارد؟ قبل از تماس با تعمیرکار با پیروی از روند گام به گام مطرح در دستورالعمل زیر بدون نیاز به مراجعه به متخصص به تعمیر ماشین ظرفشویی خود اقدام کنید.

گام به گام: نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی که روشن نمی‌شود.

گام اولاز برقدار بودن پریز و بسته بودن در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید.

نخستین گام بررسی اتصال دوشاخه و پریز برق است. دوشاخه ماشین را از پریز بکشید و دوشاخه یک وسیله برقی دیگر مثل یک لامپ را به پریز متصل کنید. اگر آن وسیله روشن شد، اشکال از ماشین ظرفشویی است.

اگر هنوز هیچ نوع علامتی روی پنل کنترلی نشان داده نمی‌شود، نخست از بسته بودن در ماشین مطمئن شوید و مجددا ماشین را راه‌اندازی کنید.

گام دومراهنمای تنظیم مجدد

اگر با وجود حصول اطمینان از برق‌دار بودن پریز و بسته بودن در کماکان در روشن کردن ماشین ظرفشویی با مشکل روبرو هستید، برای تنظیم مجدد برنامه ماشین به کتابچه راهنما مراجعه نمایید. ممکن است ماشین نوبت شستشوی قبلی خود را به پایان نرسانده باشد و به راه‌اندازی مجدد نیاز داشته باشد. برای آگاهی از نحوه انجام این کار به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی مراجعه نمایید.

گام سومتماس با کارشناس

اگر با وجود بررسی موارد فوق کماکان با مشکل عدم راه‌اندازی ماشین مواجه بودید، با یک کارشناس تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

گام چهارمیک ماشین جدید با کیفیت بهتر بخرید.

اگر ماشین ظرفشویی شما در اواخر عمر مفید خود به سر می‌برد یا اگر هزینه تعمیر آن از خرید یک ماشین ظرفشویی نو گرانتر است، وقت آن رسیده که یک ماشین ظرفشویی نو بخرید.

بهترین برند ماشین ظرفشویی از نظر قابلیت اطمینان کدام است؟

ما هر ساله هزاران ماشین ظرفشویی با برند و مدل‌های مختلف را تعمیر می‌کنیم و در مورد نام و کیفیت ماشین ظرفشویی مورد استفاده آنان تحقیق نموده تا بهترین و بدترین برندها را از لحاظ قابلیت اطمینان محصولات بشناسیم.

اختلاف میان قابلیت اطمینان مدل‌های با بالاترین و پایین‌ترین قابلیت اطمینان حیرت‌انگیز است: ۸۶ درصد از ماشین‌های ظرفشویی ساخت بهترین برند تا ۱۰ سال بدون هیچگونه خرابی کار می‌کنند، اما این رقم در مورد محصولات بدترین برند فقط ۷۱ درصد است.

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی در تهران

اگر ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شده و نمی‌توانید خودتان مشکل را حل کنید، بهتر است کار تعمیر ماشین ظرفشویی را به یکی از تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی ما بسپارید. همین حالا با ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران ما به مراجعه به محل شما، در کم‌ترین زمان ماشین ظرفشویی شما را تعمیر نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی
۱ ستاره۲ ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *